Inspiracje DIY

Tablicę obserwuje 4 osoby
Tablica zawiera 29 zszywek
szpajza
Obserwuję 15 tablic
Moje tablice obserwuje 26 osób
Obserwuję 15 tablic
Moje tablice obserwuje 26 osób
Tę tablicę obserwuje 4 osoby
Tablica zawiera 29 zszywek

3

58

3736

ciekawy sposób na podtrzymanie ogniska. ciekawe czy działa

sylaymaster
sylaymaster ognisko z podajnikiem :D
zoosu
zoosu mega ;)
jelonek_
jelonek_ Nie koniecznie dobry pomysł.. Bedzie ok jak drewno jest mokre bo bedzie się osuszało. Jak drewno ...

0

10

619

...

5

1

1481

artystycznie : )

18+
Alixa
Alixa o matko, nie wierzę XD co się zobaczyło, już się nie odzobaczy
kacha2731
kacha2731 To nie waz tylko pyton ;))
Matuszczyk25
Matuszczyk25 Co ja pacze...?

2

28

1894

fikuśna lampa

weronaz
weronaz heh..genialna
dodomi
dodomi świetna xD

8

74

8001

CYKL: ZRÓB TO SAM - JAJKA WIELKANOCNE

Madzik91002
Madzik91002 Śliczne! Szkoda, że już po Wielkanocy :-(

0

47

2602

Pisanki

2

17

1915

minionki :-)

Brzoskwinka0690
Brzoskwinka0690 zwykłe pisanki pomalowane czy na styropianie? ☺

6

152

15020

Pomysł na śpiwór dla dziecka

rogisia213
rogisia213 Mamo proszę *.*
Natalia16012009
Natalia16012009 ja bym chetnie dla siebie taki zrobila
julia_flow
julia_flow fajne ×.×

17

216

19548

Niezły patent ;)

Rocka
Rocka Ale po co przecinać butelkę? o.O
Ustynka
Ustynka tj. namoczyłam sznurek w zmywaczu. Podpaliłam okręcałam butelką dookoła, a potem do miski z zimną...

19

292

34156

chcecie mieć inne szyszki, zamoczenie je w mocnym wybielaczu

kwestiagustu
kwestiagustu Szyszki należy położyć na kaloryfery, pod wpływem ciepła pięknie się otwierają.
aga11223
aga11223 małe szyszki takie mi wyszły te większe nie wyszły aby je musnęło ale i tak są piękne ;-)
magdalenapumpa
magdalenapumpa fajny pomysl:))

7

10

827

Zamarznięta bańka mydlana. Juz nie mogę się doczekać dużego mrozu i wypróbowania :D

nathalie16
nathalie16 super, a jakby zrobić bańkę i zostawić ją na tym do dmuchania i włożyć do zamrażarki?

38

180

25195

...

black_angel24
black_angel24 Zachwycacie się oczami, a to są ewidentnie soczewki..... ehh nie wiem naprawdę to juz lekka przesada
proudprincess
proudprincess Ale śliczne dziecko :)
sania9011
sania9011 Niektórzy to tu chyba z zazdrości piszą :P

1

1

202

<><

orangenanu
orangenanu genialne

0

13

1250

^^^

7

22

2645

doniczka

blondibed84
blondibed84 coś naprawdę pięknego
kukurydza
kukurydza Pomysł bombowy

1

11

1284

Świeca w słoiku

Azalia_27
Azalia_27 gdzie można kupić taki słoik?

2

50

5012

.....

haniaAnia
haniaAnia sliczne
pati123w3
pati123w3 Gdzie jest haczyk? >o<
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY