Inspiracje Ulubione

Obserwuję 19 tablic
Moje tablice obserwuje 56 osób
Tę tablicę obserwuje 56 osób
Tablica zawiera 1867 zszywek

1

1

184

...

Nieoceniona12 wow super <3

1

9

385

Świetne *.*

Etjenet Niezaprzeczalnie ;-)

3

1

166

Jakie ćwiczenia polecacie aby wyszczuplić nogi ? :) Aktualnie bieganie nie wchodzi w grę

anana39 Polecam Tiffany https://www.youtube.com/watch?v=Lmfk8POp6fQ spróbuj mi się bardzo podoba i fajnie...

0

4

363

*.*

0

2

176

*.*

1

6

312

,,,

3

15

563

body/ciało

ladyrysia Też bym chciała mieć przy takim szczuplym wygladzie taki biust :)
Truskaweczka_22 Ciało świetne szkoda, że trochę takie sztuczne i zaretuszowane ;/

6

5

335

Brzuch marzenie!

ayo102 gdzie mogę dostać taki zestaw?

2

3

179

taki brzuch... marzenie :)

kasiunia2323 cudny i idealny !! ale widac ze go wciaga.

66

1

2559

Cześć. Wstawiam swoje zdjęcie bo chciałabym uzyskać od Was pomoc. Jestem wielkim zakompleksionym ...

Sznurufka już masz fajne kształty ale polecam mel B- fajnie można wypracować mięśnie i je uwydatnić
agusska nie uważam żebyś miała złe kształty :). treningi typu tabata czy kardio są spalające a u Ciebie m...
jolantaa polecam Martę Hennig z bloga codziennie fit, ma super podejście i fajne cwiczenia

5

22

862

...

martyynka1295 chce takie cycki!!!
EwellkaK jedyne co to płaski brzuch, bo reszta to masakra.
ShadowProve tez tak wygladam. zanim sie narzrę.. *-*

2

8

289

Piękny ♥

ladyrysia Pracuję nad takim :)

0

9

288

xxx

Reklama:

1

1

83

...

Athelas Jak się nazywa to 'urządzenie'? I jak zacząć na tym ćwiczyć? Jaki background jest potrz...

0

1

178

...

3

2

94

...

rakwspak1962 gdyby nie cycki pomyślałabym, że facet
xchanelka @rakwspak1962 masz ograniczone horyzonty
rakwspak1962 mam oczy i poczucie estetyki

23

1

1637

Skłamie jeśli powiem, że zjadlam zdrowa kolację. Dziś skończyłam na podwieczorku a później czyste...

ewa1313 Masz rację nie należy się przejmować tym co inni mówią
kamilatoja ja osobiście wolę nie jadać +/- 5000 kalorii dobrze się również czuje po zjedzeniu 1700 . Po każ...
Fit_summer ja również z Wrocka, pozdrawiam :D

4

4

539

172 cm, 21 lat - 62,5kg biust - 88, pod biustem - 76, talia - 69, brzuch - 78, biodra - 91, pupa ...

Nieoceniona12 wydaje mi się, że 10 kg to za dużo...tym bardziej, że chcesz zrobić brzuch a mięśnie przecież waż...

15

1

466

Jak się dziś czujesz, jaki trening dziś wykonalas ?Masz swój ulubiony albo ten którego nie cierpi...

xsmarzakie skalpel, 45min biegu, 150 przysiadow, cwiczenia na ramiona- na poczatku idzie zajebiscie, bo mam ...
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY