asiulka725

asiulka725
Moje tablice obserwuje 7 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 
Lifting pośladków niezbęnik Panny Młodej ! 50 ślubnych zdjęć ! 30 dniowe wyzwanie! ;) Męczące ale na efekty trzeba sobie zapracować... Jutro 9 dzień łatwo nie będzie... 3majcie kciuki :) Pozdrawiam!!! ;* Kruche ciasteczka z ziarenkami w miodowym karmelu. Przepis? KLIK w zdjęcie (:
zAGA
Olsztyn Obserwuj

Zszywek: 512 · Obserwują ją: 686

Ostatnio dodane:

SQUAT❗ PRZYSIAD❗ Po prawie 2 latach przerwy od rysowania, wracam z #tequila :P 

 Kilka godzin rysowania i oto jest gym for fun! i żeby nie było ćwiczyłyśmy normalnie ;) Fotki zrobione dla jaj Nie szukam motywacji u innych- chcę być sama dla sebie motywacją:P
Dziulka92
Obserwuj

Zszywek: 121 · Obserwują ją: 722

Ostatnio dodane:

UWAGA KONKURS ! 
Do wygrania fartuszek kuchenny FITAMINA. 

Weź udział w konkursie na Facebooku:
1. Polub fanpage Fitamina.
2. Polub ten post.
3. Udostępnieni ten post.
Rozstrzygnięcie konkursu 31.10.2016 r. :)
Powodzenia! Jednym z najczęściej zadawanych przez Was pytań jest to czy ćwiczę codziennie ? Niestety często nie jestem w stanie wykonać treningu każdego dnia, ale staram się ćwiczyć 4- 5 razy/tydzień. Tak jak każdy z Was mam lepsze oraz gorsze dni, ale wiem, że nawet w ten "gorszy dzień" warto wykonać trening, ze względu na to, że zawsze po ćwiczeniach poprawia mi się humor i mimo wysiłku zyskuję więcej siły oraz energii do działania. Jeżeli właśnie siedzisz na kanapie i nie masz na nic ochoty, to zrób sobie trening, a gwarantuję Ci, że poczujesz się lepiej ! ;) Nie masz pomysłu na skomponowanie menu na przyjęcie dla swojego dziecka ? Chcesz, aby na stole gościły, także zdrowe przekąski ? Nie wiesz czym poczęstować gości, którzy mają alergie lub nietolerancje pokarmowe ? Nie wiesz jak w kreatywny sposób podać przekąski dla maluchów ? Zgłoś się do mnie, a postaram się sprostać wszystkim Twoim oczekiwaniom. Na stole zagoszczą zdrowe przekąski, które dodadzą dzieciom sił oraz energii do zabawy, a żaden gość nie wyjdzie głody ! Dysponuję zarówno wiedzą, jak i akcesoriami do podawania potraw.
Serdecznie zapraszam,
mgr dietetyk Magdalena Borowiec 
magdalenaborowiec92@gmail.com Odpowiednio zbilansowana dieta + treningi i praca nad ciałem idzie w dobrym kierunku. ;)
Sasza12321
Sky Obserwuj

Zszywek: 1139 · Obserwują ją: 3561

Ostatnio dodane:

Przeczytaj.. Przeczytaj.. ... ...
aiwone
Jelenia Góra Obserwuj

Zszywek: 61 · Obserwują ją: 316

Ostatnio dodane:

ładnie naszyjnik z zamków?? :-) hihi superowe
aguu92
Opole Obserwuj

Zszywek: 69 · Obserwują ją: 11

Ostatnio dodane:

Make-up Noordwijk w Holandii :) Noordwijk w Holandii i plażowe wskazówki :D Amsterdam :)
joskaa
Obserwuj

Zszywek: 4984 · Obserwują ją: 428

Ostatnio dodane:

przepis na kokosowe pancakes i jaglane rafaello na instagramie : budyszowa 15 MIN CHAIR WORKOUT - Extreme Full Body Training / Nothing for Beginners | Pamela Rf Dietetyczne Przepisy na Tłusty Czwartek – TOP 10 Zdrowych Pyszności! Fit Kolacja: TOP 12 Przepisów i Propozycji na Zdrową Kolację w Wersji FIT
malinowa__mamba
Sko Obserwuj

Zszywek: 1794 · Obserwują ją: 10116

Ostatnio dodane:

Swietne Coś dla miłośników rysowania i czterech żywiołów świetne prawda? :)macie tu opis jak zrobić coś takiego samemu.
Materiały: przezroczysty słoik lub butelka z nakrętką, waciki bawełniane, brokat, woda, barwniki spożywcze lub do tkanin (zwykle różowe i niebieskie są najlepsze ale możenie użyć innych kolorów), jakiś cienki patyczek do mieszania.
Wykonanie: 
Weź słoik, upewnij się, że jest czysty i napełnij go wodą mniej niż do połowy (jak na obrazku) dodaj barwnik i wymieszaj go z wodą. Potem dorzuć waciki (ilość w zależności od rozmiaru i kształtu naczynia). Upewnij się, że całkowicie zanurzyły się w zafarbowanej wodzie. Dosyp brokatu i mieszaj aż się rozprzestrzeni. No i mamy pierwszą warstwę. 
W kolejnym kroku dokładamy na wierzch tego co już mamy więcej wacików. W innym pojemniku mieszamy znów wodę z barwnikiem i wlewamy ją na waciki. Dodajemy brokatu i mieszamy. Kolejne warstwy robimy tak jak drugą aż zapełni się nasze naczynie. Potem zakręcamy i gotowe :) 29 sposobów na kreatywne życie :)
Tou_di
kraków Obserwuj

Zszywek: 560 · Obserwują ją: 496

Ostatnio dodane:

Kliknij w obrazek i zobacz więcej pomysłów! balkon ... ...
Paula5384
Kielce Obserwuj

Zszywek: 2 · Obserwują ją: 153

Ostatnio dodane:

Witam! Nie zapomniałam o własnym wyzwaniu, które sobie rzuciłam. Minęły już 4 tygodnie. Jak moje efekty? Mizernie. Po drodze złapała mnie choroba, przestałam zdrowo jeść i ćwiczyć. W ubiegłym tygodniu wpadłam na pomysł, aby zacząć biegać - więc o to proszę! Biegam co 2 dni, po około 4km no i znów się dobrze odżywiam. Wytrzymam jeszcze te 2 tygodnie? Mam nadzieję, ponieważ motywacja jeest duża. A jak u Was? Co polecacie? Witam. To NIE JEST MOJE ZDJĘCIE. Zaczynam od dziś, od teraz. Przede mną 6 tygodni ciężkiej pracy w osiągnięciu celu - rozmiar o 1 mniejszy, nie wiem jak to się przekłada na kilogramy, ale teraz bardziej mnie obchodzi ogólny wygląd ciała niż liczby na wadze. Mam nadzieję, że za 6 tygodni dodam tutaj moje zdjęcie matemorfozy. Ktoś potrzebował motywacji? Zapraszam do zaczęcia że mną - razem raźniej a wakacje idą wielkimi krokami. Teraz mam prośbę, która z Was chciałaby się motywować nawzajem codziennie? Na przykład przez maila/snapa/ig :)
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY